"Heb je mij gemist?" dat is de boodschap waarmee De Mol het stilzwijgen rond de nieuwe reeks lijkt te doorbreken.
De tekst duikt de laatste dagen op verschillende plaatsen op: in grote letters op het strand van Oostende, op het t-shirt van Jonas Geirnaert, in een voetbalstadion, krantenadvertenties en social media berichten. Vooral de website hebjemijgemist.be die geregistreerd werd op naam van SBS, het moederhuis van de zender VIER, deed vermoeden dat de vraag een teaser is voor het nieuwe seizoen van De Mol.
Het promotiemagazine van Decathlon, sponsor van het programma, neemt alle twijfels weg. In de laatste uitgave zijn enkele pagina's terug te vinden die de boodschap duidelijk linken aan De Mol:
Daarna volgen 10 profielen van deelnemers die in lijn met de doelgroep van de sponsor hun sportieve bezigheden toelichten.
Buiten het feit dat het nieuwe seizoen zich in Mexico afspeelt, en opnieuw alle bekende ingrediënten zal bevatten, is dit zowat het enige wat voorlopig bekend is rond De Mol 2018.
Vrijdag om 16u zal daar hoogstwaarschijnlijk verandering in komen, want dat is het tijdstip waarheen wordt afgeteld op hebjemijgemist.be