Op weg naar de volgende opdracht krijgen drie kandidaten een tablet waarop drie meerkeuzevragen staan die betrekking hebben tot beroemde kunstwerken. Ieder (goed of fout) antwoord die ze geven levert hen een Vietnamese zin op. Aan de spelers om de zinnen zo goed mogelijk te onthouden, want ze zullen deze nodig hebben om tijdens een rondleiding in de kunstgalerij van juffrouw Hien drie vragen te stellen over de werken die ze te zien krijgen. Alleen als de curator de vraag correct begrijpt, kan ze de kandidaten naar de drie juiste werken leiden. Elk correct werk levert 1000 euro op voor de pot. Daarbovenop valt er nog meer geld te verdienen, maar dan moet het drietal een schilderij van de Mol kunnen onderscheiden van een werk van Cuong.
Ondertussen spelen twee kandidaten in een plaatselijk schooltje 'Dikke Bertha' met de schoolkinderen. Dit is een overloop-spelletje waarbij ze telkens één kindje moeten vangen. Dit moeten ze vijf keer doen om zo quizvragen te bekomen. Elke leerling draagt namelijk een T-shirt met daarop een specifiek thema. Aan het duo om hierover een vraag te stellen die de drie anderen tijdens een latere quiz dienen te beantwoorden. Elk juist antwoord levert 300 euro op, maar als iedereen de vraag correct heeft dan was deze te makkelijk en krijgen ze niks. Alleen als het duo de vragen strategisch bepaalt kan er 3000 euro verdiend worden.
De groep kan 5000 euro verdienen door geldkokers te verzamelen in de Cu Chi-tunnels. Hiervoor moeten ze één voor één door een claustrofobisch netwerk van ondergrondse gangen kruipen. Wie de dichtste uitgang neemt, zal het laagste bedrag vinden; wie het verst gaat het hoogste. Ze krijgen hiervoor gezamelijk 75 minuten de tijd. Bij elke exit mag slechts één persoon met geld staan. Bij iedere uitgang hangt naast een plattegrond naar de volgende exit ook een dilemma die pasvragen kan opleveren. Er zijn echter boobytraps in het spel. Voelt de Mol zich onder de grond in zijn/haar natuurlijke habitat?