Bij de ingang van La Feria de Chapultepec zitten er in drie lockers 1000 euro. Om deze te bemachtigen moeten de spelers de juiste kluisjes zien te openen. In duo's moeten ze bij verschillende attracties op zoek naar het nummer van de lockers. Ze krijgen hiervoor één uur de tijd en worden aangemoedigd door de mascottes van het pretpark.
Het Supersonicos duo: zij zoeken in het gezelschap van een groepje kinderen een spiegelpaleis, een ballenkraam en een kindermolen op. Tevens dienen ze bij de andere twee duo's langs te gaan om hun bekomen cijfer te verzamelen.
Het Los Troncos duo: Deze kandidaten zitten op de boomstammetjes en krijgen een zaklamp. In de tunnel die ze passeren hangen namelijk wiskunderaadsels. Als ze deze correct oplossen dan bekomen ze het cijfer van een kluisje.
Het Quimera duo: Zij zitten op een hevige rollercoaster. Tijdens de rit krijgen ze een droodle te zien. Deze moeten ze bij de fotofinish uitbeelden, zodat het Supersonicos duo het woord in het groene woordenboekje kan opzoeken. De pagina geeft namelijk het nummer van een locker aan.
Extra opdracht: In de mascottepakken steken de familieleden van de kandidaten. Als iedereen achter zijn of haar eigen bezoeker gaat staan, dan kunnen ze 1000 euro extra verdienen.
Elke deelnemer zit met zijn of haar familielid in een wagen die op de Autocinema Coyote staat. In deze drive-in bioscoop worden zes filmfragmenten vertoond. Na elk fragment wordt een vraag gesteld waaraan een oplopende geldwaarde vasthangt. Er kan in totaal maar liefst 10.000 euro verdiend worden. Wie de vraag goed beantwoordt krijgt de keuze om verder te spelen of om stoppen en met hun familielid naar een luxehotel te gaan. Hoe langer ze spelen, hoe meer geld voor de pot. Maar wie bij de laatste vraag een foutief antwoord geeft, zal de nacht in de wagen moeten doorbrengen. Het geld dat die persoon tot dusver verdiend heeft, gaat tevens verloren.
In een vervallen shopping center mogen de kandidaten elk een budget van 1000 euro spenderen aan enkele luxe-artikelen. Ze krijgen een winkelkar ter beschikking en mogen op de hulp van hun familielid rekenen. Onderweg ontdekken ze ook dat ze hun bedrag aan een goed doel kunnen schenken. Elke kandidaat komt uiteindelijk bij Gilles terecht, die hen vertelt dat ze voor de inhoud van hun winkelkar kunnen spelen of dat ze die mogen inruilen voor drie pasvragen. Vervolgens gaan de zes deelnemers in een halve cirkel staan. Ze hebben ieder een paintballgeweer met daarin één kogel. Ze krijgen enkele minuten de tijd om elkaar te vertellen wat ze gekozen hebben. Tijdens een Mexican standoff moeten ze gelijktijdig een schot lossen. Wie geraakt wordt, verliest hetgene waar hij of zij voor gekozen heeft. Als alleen de spelers met pasvragen geschoten worden, komt er 3000 euro in de groepspot. Maar wie vertelt de waarheid?