In Juramento, ten zuiden van Salta, komt de groep aan bij een ruïne van een graaffabriek en moeten ze twee kandidate aanduiden die beschikken over een vaste hand. Deze moeten met een elektrische ring een parcours afleggen over een koperen buis. Onderweg zijn er verschillende rustpunten (van 1000 tot 5000 euro). Raken ze de buis dan gaat er een alarm af en moeten ze van het laatste rustpunt herbeginnen. Of het geld verdiend wordt, hangt af van de zes andere kandidaten die in de vervallen directeursvertrekken van de graaffabriek binnen een halfuur vijf schakelaars moeten uitzetten. Het gebouw wordt echter bewaakt door zeven geblindeerde personen die uitgerust zijn met een paintball-geweer. De kandidaten moeten zich dus zo stil mogelijk verplaatsen. Wie geraakt wordt, ligt uit het spel.
In het voormalig slachthuis, El Matadero, zijn de acht kandidaten aan één lange ketting vastgeketend. Om 5000 euro te verdienen, moeten ze zich losmaken. De ketting is net lang genoeg om één persoon tot bij een kooi te laten komen. Elke tien minuten gaat de kooi open en kan de kandidaat het sleuteltje nemen om zich te bevrijden van de rest. Maar er ligt meer in de kooi; een vrijstelling. Als iemand die neemt, dan wordt er geen geld verdiend en moeten de kandidaten die nog aan de ketting vasthangen de nacht doorbrengen in het akelige slachthuis. Wie is te vertrouwen?